Pages

Thursday 4 April 2013

Hoje não passei pelo largo favorito - Today I did not pass the favorite circus

Hoje não fui fazer a minha caminhada . Também estou chocado , com a noticia do dia , eu não gostava da forma de ser do homen , mas julgar em praça pública , não acho certo , nem correto . Não tenho partido , mas quem julga são os tribunais . Hoje na TV , só falam disso , parece ser muito importante se o homen é Dr- ou não .
Penso que á coisas mais importantes a fazer no país do que isso , já vi a foto da vitima umas 10.000 vezes na tv , não acho certo , mas cada um pensa á sua maneira . Adeus a todos , e assim que recuperar voltarei em breve , obrigado .
Today I was not doing my walk. I am also shocked by the news of the day, I did not like the way to be the man, but judging in public, do not think it's right or correct. I have no party, but who are the judges courts. Today on TV, just talk about it, seems to be very important if the man is Dr-or not.
I think it will be more important things to do in the country than that, I've seen a picture of one victim 10,000 times on tv, do not think it's right, but every one will think your way. Goodbye everybody, and so recovering back soon, thanks.