Pages

Saturday 23 March 2013

Ainda não acredito no que me está a acontecer - Still can not believe what is happening to me

 Compreendo cada vez há mais pobreza , mais suicidios , pessoas que de repente ficam sem nada . Ainda não acredito no que me está a acontecer , enterram as pessoas,
matam lentamente , mas que se passa neste país ? que querem de mim , e de outros como eu , comer os meus ossos ? nem posso acreditar nesta situação . Por este motivo as pessoas andam revoltadas , desemprego , fome , miséria . Isto não pode continuar assim , penso eu , qualquer dia temos a policia politica pide . Para andar na rua é preciso licença , não entendo o que se passa em Portugal , cada vez há mais pobres neste país.
I understand ever more poverty, more suicides, people who suddenly get nothing. Still can not believe what is happening to me, bury people,
kill slowly, but that goes on in this country? they want from me and others like me, eating my bones? I can not believe this situation. For this reason people go angry, unemployment, hunger, misery. This can not go on like this, I think, every day we have the political police pide. To walk down the street you must leave, do not understand what is happening in Portugal, increasingly there are more poor people in this country.